Hoe LifeGoods MarktMentor gebruikt voor omzetgroei en concurrentieanalyse op bol
In deze case study leggen Noah Schutten en Patrick Verheij uit hoe LifeGoods MarktMentor inzet voor het optimaliseren van bedrijfsprocessen.
Hoe hebben bedrijven als Lifegoods MarktMentor gebruikt om hun prestaties op Bol te verbeteren en wat heeft het hun eigenlijk allemaal opgeleverd?
In deze whitepaper lees je alles over de mogelijkheden van private label en hoe je dit kunt inzetten voor jouw organisatie.
We hebben de belangrijkste inzichten uit de whitepaper voor je op een rijtje gezet. Zo weet je precies wat je kunt verwachten.
800
Actieve bol winkels
Merken en verkopers gebruiken onze tooling om hun winkels te beheren en te verbeteren.
7M+
Bestellingen verwerkt
Winstgevendheid inzichten zijn een van de belangrijkste drijfveren tot succes.
€ 60.000
Besparing van Lifegoods
Via automatiseringen en vindbaarheid inzichten heeft Lifegoods 1 FTE kunnen besparen.
Private label
Wil jij meer weten over ons, of ben jij benieuwd naar onze diensten? Neem dan contact met ons op.
Plan een afspraak inLeer hoe ervaren verkopers MarktMentor inzetten voor hun groei op bol.
In deze case study leggen Noah Schutten en Patrick Verheij uit hoe LifeGoods MarktMentor inzet voor het optimaliseren van bedrijfsprocessen.
In deze case study laten wij zien hoe BePartEvents de coronapandemie gebruikt heeft om een nieuwe bedrijfstak op te zetten.
In deze case study laten wij zien hoe Amazin bij MarktMentor is uitgekomen en hoe zij MarktMentor gebruiken.